Saturday, November 15, 2008

HULK SMASH!!!!!




Tadi aku baru jer tengok cerita encik HULK... best jugak cerita diaa tuuu huhuhu... sebenarnya aku x tengok sangat movie.. tapi nak buat macam mana dah boring gilerrr... Ini laa penyakit yang aku ade nak baca al-quran malas tapi duk layan benda macam tuuu.. bila laa aku nak jadi buudak baik ... ape pun dari cerita tuu aku dapat simpulkan beberapa perkara tentang encik hulk nii...

  • Encik Hulk seorang yang gagah apabila dia bertukar
  • Encik Hulk seorang saitis yang berwibawa
  • Filem ini sesuai untuk buat iklan seluar jeans terutamanya kita biarkan hero tu pakai seluar jeans
  • Hulk adalah superhero yang paling kuat superman pun x leh menang denagan dia
  • Hulk bakal bergabung dengan Ironman dalam filem akan datang
  • Hulk ada penyakit TB (takut bini)
  • Hulk perlu mempelajari tentang iman untuk pertingkatkan kesabarannya
  • Hulk x layak berkahwin sebab x leh bagi nafkah batin pada isterinya huhuhu kesian

No comments: