Saturday, November 15, 2008

Yeahhh dah beli..

Akhirnya aku beli jugak novel yang aku nak baca sangat tu. Tapi biler dah beli rasa penat pulak... malam ni jer laaa baca... hari ni aku kepenatan selepas satu hari duk melepak kat libry sambil baca2 benda yang gua suka... bila dah penat baca gua tengok discovery channel... sebenarnya gua tak membaca pun buku2 kat libry tapi gua suka tengok2 gambar dalam buku... dari gambar2 tu gua akan buat kesimpulan sendiri laaa..... sebab pada gua dari gambar yang mearik tu akan buat gua dapat berfikir sesuatu...

ape pun semua tu bergantunglah pada setiap orang. kerana setiap orang ada kelebihan sendiri macam gua nii memang pemalas nak baca2 buku tapi gua suka berfikir untuk sesuatu perkara... sepanjang hidup ni aku rasa berfikir ni makan banyak tenaga... sebagai contohnya setiap kali bila kau mul;a buat kerja start pagi sampai petang pukul sembilan malam aku mesti dah HIBERNATE huhuhu dah laa pukul enam pagi baru bangun maknanya aku dah tidur cash selama 9 jam lamanya... banyak betul masa aku dihabiskan untuk tidur... wassalam

No comments: